Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » SP8900 trw

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SP8900 TRW

SP8900 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca TRW
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

SP8900

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
nr EAN 3322937086627

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SP8900 TRW

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B2, PASSAT B3/B4 1.4-2.9 08.83-08.99
numery OEM:
AUDI      191 698 471
VOLKSWAGEN      191 698 471

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SP8900 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SP8900 TRW:

2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu