Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » J1220905 herth+buss jakoparts

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów J1220905 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1220905 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1220905

Materiał Korek
nr EAN 4029416007218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów J1220905 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CORSA; DAEWOO NEXIA; OPEL ANTARA A, ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR 1.2-2.0D 09.81-
numery OEM:
OPEL      638648
OPEL      638720
OPEL      638727
OPEL      90096964
OPEL      90323853
OPEL      90354545
VAUXHALL      638648
VAUXHALL      638720
VAUXHALL      638727
VAUXHALL      90096964
VAUXHALL      90323853
VAUXHALL      90354545
CHEVROLET      90215968
CHEVROLET      90323853
CHEVROLET      90354545

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów J1220905 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.