Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » V10-7027 vaico

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V10-7027 VAICO

V10-7027 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-7027
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V10-7027
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-7027

producent:

VAICO

Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów V10-7028
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Ciężar [kg] 0,322
nr EAN 4046001186400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V10-7027 VAICO

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO 1.0-Electric 08.83-07.05

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane przez uznanego producenta części samochodowych, firmę VAICO stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów.
Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości.
Końcówka drążka VAICO V10-7027 odznacza się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Części zamienne produkowane przez VAICO, w tym końcówka drążka V10-7027, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk VAICO pozostaje przykładem dla pozostałych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka V10-7027 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) PASSAT CC (357) od 2008.02, SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) od 2006.10 oraz wielu innych modeli aut.
Producent aktualnie oglądanej części końcówka drążka V10-7027 dopasował ją do aut marki VW (VOLKSWAGEN), SEAT. Może jednak zajść sytuacja, że potrzebna będzie pomoc sprzedawców naszego sklepu aby sprawdzić dopasowanie końcówki drążka V10-7027 do posiadanego auta.
Końcówek drążka V10-7027 znajdujące się ofercie naszego sklepu, możesz zamówić na dostawę firmą kurierską, odebrać w paczkomacie lub odebrać w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G, w naszym punkcie odbiorów osobistych.
numery OEM:
AUDI      191 419 812
SEAT      191 419 812
SEAT      3A0 422 812
SKODA      191 419 812
SKODA      3A0 422 812
VOLKSWAGEN      191 419 812
VOLKSWAGEN      3A0 422 812
VAG      191 419 812
VAG      3A0 422 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V10-7027 VAICO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.