Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0067 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 MAXGEAR

69-0067 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301011

numer części:

69-0067

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 75
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 116 020 7139
nr EAN 5907558524253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW GOLF2/3 84- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

191419812, 3A0422812, 6N0419812, 6N0422812

SEAT

191419812, 3A0422812, 6N0419812, 6N0422812

numery OEM:
SEAT      191 419 812
SEAT      3A0 422 812
SEAT      6N0 419 812
SEAT      6N0 422 812
VOLKSWAGEN      191 419 812
VOLKSWAGEN      3A0 422 812
VOLKSWAGEN      6N0 419 812
VOLKSWAGEN      6N0 422 812
FAW-VW      191 419 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0067 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.