Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 102 801 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 102 801 TOPRAN

102 801 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 102 801
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

102 801

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 12 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 1,5
Długość [mm] 75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 102 801 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW GOLF II, GOLF III, JETTA II, LUPO I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III 1.0-2.8 08.83-07.05

TOPRAN to jeden z największych dostawców końcówek drążka 102 801 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez TOPRAN powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Produkty firmy TOPRAN charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością.
Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie użytkowników o końcówce drążka 102 801 są jak najlepsze.
Końcówka drążka 102 801 ma zastosowanie do takich aut jak VW (VOLKSWAGEN) PASSAT Furgon / kombi (365) od 2010.08, SEAT IBIZA IV SPORTCOUPE (6J1, 6P5) od 2008.07 oraz wielu innych modeli aut. Zamówienie właściwych końcówek drążka może sprawić kłopot niedoświadczonemu Klientowi. Zaufaj naszym pracownikom, którzy pomogą w sprawdzeniu doboru końcówki drążka 102 801 do swojego samochodu. Dzięki temu nie będziesz musiał zwracać mylnie dobranych częsci samochodowych. Zakup w sklepie z częściami e-autoparts.pl części 102 801 firmy TOPRAN to doskonały pomysł jeżeli szukałeś części o dobrym stosunku cena/jakość i chcesz używać swoje auto w dłuższej perspektywie czasu. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka 102 801 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
SEAT      191 419 812
SEAT      6N0 419 812
SEAT      6N0 422 812
VOLKSWAGEN      191 419 812
VOLKSWAGEN      6N0 419 812
VOLKSWAGEN      6N0 422 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 102 801 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 102 801 TOPRAN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.