Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3700K428 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K428 VAN WEZEL

3700K428 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3700K428

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Delphi
ID kompresora CVC
Ø koła pasowego [mm] 105
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 17,6
Wylot - Ø [mm] 11,6
Ilość oleju [ml] 140
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki owalny
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909362188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K428 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, MERIVA A, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.6-2.0 03.00-
numery OEM:
OPEL      13124750
OPEL      13297437
OPEL      244466994
OPEL      24466994
OPEL      6854059
OPEL      6854059-13124750
OPEL      6854062
OPEL      6854062-244466994
OPEL      93168625
OPEL      93196865

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K428 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.