Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6879.89J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6879.89J VERNET S.A.

TH6879.89J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6879.89J
Termostat układu chłodzenia TH6879.89J
TH6879.89J
vernet TH6879.89J Termostat układu chłodzenia
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH6879.89J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 2 [mm] 32,5
Wysokość 1 [mm] 40,0
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
nr EAN 3531650019700

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6879.89J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, ECOSPORT, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI 1.6-2.0LPG 10.03-

Termostat układu chłodzenia TH6879.89J ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Termostat układu chłodzenia TH6879.89J producenta VERNET S.A.

VOLVO

30711785, 30731313, 30757408, 307574087, 31251245, 31293611

FORD

1251261, 1302167, 1312630, 1355791, 1355792, 1358179, 1450962, 1476110, 1566316, 4M5G8575EA, 4M5G8575EB, 4M5G8575EC, 4M5G8575ED, 4M5G8575EE, 4M5G8575EF, 4M5G8575FB, 4M5G8575FC, 4M5G8575GA, 4M5Z8575F

numery OEM:
FORD      1251261
FORD      1302167
FORD      1312630
FORD      1355791
FORD      1355792
FORD      1358179
FORD      1450962
FORD      1476110
FORD      1566316
FORD      4M5G8575EA
FORD      4M5G8575EB
FORD      4M5G8575EC
FORD      4M5G8575ED
FORD      4M5G8575EE
FORD      4M5G8575EF
FORD      4M5G8575FB
FORD      4M5G8575FC
FORD      4M5G8575GA
FORD      4M5Z8575F
VOLVO      30711785
VOLVO      30731313
VOLVO      30757408
VOLVO      307574087
VOLVO      31251245
VOLVO      31293611

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6879.89J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6879.89J VERNET S.A.:

Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.