Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 3119.88 wahler

Termostat układu chłodzenia 3119.88 WAHLER

3119.88 Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 3119.88
Termostat układu chłodzenia 3119.88
3119.88
wahler 3119.88 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia 3119.88 wahler
Termostat układu chłodzenia 3119.88 wahler
Termostat układu chłodzenia 3119.88 wahler
Termostat układu chłodzenia 3119.88 wahler
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853330B0

numer części:

3119.88

producent:

WAHLER

Temperatura otwarcia [°c] 88
nr EAN 4029783001628

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 3119.88 WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: DAIHATSU CUORE I, CUORE II, CUORE VI, FEROZA, DODGE CARAVAN, MAZDA 626 II, MITSUBISHI PAJERO I, SUZUKI SAMURAI, TOYOTA CROWN, LITEACE 0.5-3.0 04.80-

Termostat układu chłodzenia 3119.88 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Termostat układu chłodzenia 3119.88 producenta WAHLER

TOYOTA

9091603040

DAIHATSU

9004833021000

numery OEM:
DAIHATSU      90048-33021-000
FORD      3 257 449
HONDA      19300-679-811
HONDA      19300-679-812
HONDA      19300-679-813
HONDA      19300-PH9-811
HONDA      19300-PH9-812
MITSUBISHI      MD 997221
TOYOTA      90916-03040

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 3119.88 WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 3119.88 WAHLER:

Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.