Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) 1.4 Cat (1996.04-2001.08) 69km » 22573 walker
wybrany samochód: 
Fiat Palio (178_, 171_, 371_) 1.4 Cat (1996.04-2001.08) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22573 WALKER

22573 Tłumik WALKER
walker 22573

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22573

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]880
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225733

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22573 WALKER

TŁUMIK WALKER 22573 OPEL OMEGA B 2.5I V6 04/94-09/00
numery OEM:
OPEL      5852373
OPEL      5852839
OPEL      5852933
VAUXHALL      5852839
VAUXHALL      90466787
VAUXHALL      90531655
VAUXHALL      93181187
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22573 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22573 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.