Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22728 walker

Tłumik 22728 WALKER

22728 Tłumik WALKER
walker 22728
Tłumik 22728
22728
walker 22728 Tłumik
Tłumik 22728 walker
Tłumik 22728 walker
Tłumik 22728 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22728

producent:

WALKER

Długość [mm] 730
Ciężar [kg] 5,600
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227287


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22728 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: NISSAN INTERSTAR; OPEL MOVANO A; RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 07.98-
numery OEM:
NISSAN      2030000Q0A
NISSAN      2030000QAA
NISSAN      2030000QAB
OPEL      4401372
OPEL      4414987
OPEL      4417214
OPEL      4500126
OPEL      9109372
OPEL      9160426
OPEL      93179448
OPEL      93190040
RENAULT      7700302360
RENAULT      8200062466
RENAULT      8200246426
RENAULT      8200396967
RENAULT      8660000231
VAUXHALL      9109372
VAUXHALL      9160426
VAUXHALL      93179448
VAUXHALL      93190040

Zastosowanie Tłumik 22728 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22728 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.