Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23196 walker

Tłumik 23196 WALKER

23196 Tłumik WALKER
walker 23196
Tłumik 23196
23196
walker 23196 Tłumik
Tłumik 23196 walker
Tłumik 23196 walker
Tłumik 23196 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23196

producent:

WALKER

Długość [mm] 1020
Ciężar [kg] 6,800
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23196 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI 1.6/1.8 02.98-07.09
numery OEM:
OPEL      13129814
OPEL      13132449
OPEL      13158590
OPEL      13158597
OPEL      5852250
OPEL      5852258
OPEL      5852433
OPEL      5852437
OPEL      854164
OPEL      93197200
VAUXHALL      13129814
VAUXHALL      13132449
VAUXHALL      13158590
VAUXHALL      13158597
VAUXHALL      93197200

Zastosowanie Tłumik 23196 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23196 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.