Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Rover 200 II liftback (XW) 216 GSi (1989.10-1995.10) 116km » 71398 walker
wybrany samochód: 
Rover 200 Ii Liftback (xw) 216 Gsi (1989.10-1995.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71398 WALKER

71398 Tłumik WALKER
walker 71398
Tłumik 71398
71398
walker 71398 Tłumik
Tłumik 71398 walker
Tłumik 71398 walker
Tłumik 71398 walker
Tłumik 71398 walker
Tłumik 71398 walker
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71398

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]800
Ciężar [kg]7,900
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71398 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 800mm) pasuje do: FORD FIESTA V MAZDA 2 1.6 11.01-06.08
numery OEM:
FORD      1140462
FORD      1151165
FORD      1317008
FORD      1557515
FORD      ME2S6J5K244H1A
MAZDA      C60140100
MAZDA      C60140100A
MAZDA      C60140100B

Zastosowanie Tłumik 71398 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71398 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.