Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » WL7064 wix

Filtr oleju WL7064 WIX

WL7064 Filtr oleju WIX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

WL7064

producent:

WIX

Wysokość [mm]:55
Wymiar gwintu:UNF 3/4''-16
średnica zewnętrzna [mm]:77
Rodzaj zaworu:zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:Filtr przykręcany
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:z zaworem zwrotnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju WL7064 WIX

numery OEM:
CITROËN      1109A1
CITROËN      MLS000169
FIAT      71736169
FIAT      7683815
FORD      1137341
FORD      1498017
FORD      5001156
FORD      5006951
FORD      5009421
FORD      5012037
FORD      5013149
FORD      A700X63714DA
FORD      A700X6714DA
FORD      A740X6714CA
FORD      A800X6714EA
PEUGEOT      1109A1
RENAULT      0008559611
RENAULT      0855961100
RENAULT      0860030890
RENAULT      7700348108
RENAULT      7700538151
RENAULT      7700542285
RENAULT      7700542523
RENAULT      7700542526
RENAULT      7700629215
RENAULT      7701033837
RENAULT      7701218107
RENAULT      7701348018
RENAULT      7701348028
RENAULT      7701348108
RENAULT      7701348440
RENAULT      7702070200
RENAULT      8559611
RENAULT      855961100
RENAULT      860030890
VAUXHALL      7984153
VAUXHALL      7984550
VOLVO      834337
AC      SR
AC      X13
AC      X18
AC      X7
zamienniki:
0 451 103 133
brak
BOSCH
FX0133
brak
DELPHI
W 77 n
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 910/1
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
0 451 001 001
brak
BOSCH
0 451 001 053
brak
BOSCH
0 451 001 150
brak
BOSCH
0 451 103 018
brak
BOSCH
LS169
brak
PURFLUX
LS401
brak
PURFLUX
LS504
brak
PURFLUX
LS505
brak
PURFLUX
LS506
brak
PURFLUX

Zastosowanie Filtr oleju WL7064 WIX w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

WIX