Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica [mm] | 75,0 |
Wysokość [mm] | 64 |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF |
Średnica 2 [mm] | 69,5 |
Średnica 3 [mm] | 60,7 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
Rodzaj zaworu | Zawór przepływowy |
nr EAN | 4009026002513 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 11 KNECHT
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
A110 II, A290
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
0855961100, 7100348108, 7100542285, 7100542526, 7700348108, 7700538151, 7700538153, 7700542285, 7700542523, 7700542526, 7700582212, 7700629215, 7701033837, 7701218107, 7701348018, 7701348028, 7701348108, 7701348440, 8558911, 8559111, 855961100, 860038900
0000071771384, 71736169, 71771384, 7683815
1109A1
82658R, 830239, 834384
CITROËN | MLS000169 | |
FIAT | 0000071771384 | |
FIAT | 71736169 | |
FIAT | 71771384 | |
FIAT | 7683815 | |
FORD | 1498017 | |
FORD | 5001156 | |
FORD | 5006951 | |
FORD | 5009421 | |
FORD | 5012037 | |
FORD | 5013149 | |
FORD | A700X63714DA | |
FORD | A700X6714DA | |
FORD | A740X6714CA | |
FORD | A800X6714EA | |
FORD | A820X6714DA | |
FORD | A830X6714ANA | |
FORD | A840X6714ADA | |
FORD | EFL098 | |
FORD | EFL49 | |
GMC | 7984153 | |
GMC | 7984550 | |
PEUGEOT | 1109A1 | |
RENAULT | 0855961100 | |
RENAULT | 7100348108 | |
RENAULT | 7100542285 | |
RENAULT | 7100542526 | |
RENAULT | 7700348108 | |
RENAULT | 7700538151 | |
RENAULT | 7700538153 | |
RENAULT | 7700542285 | |
RENAULT | 7700542523 | |
RENAULT | 7700542526 | |
RENAULT | 7700582212 | |
RENAULT | 7700629215 | |
RENAULT | 7701033837 | |
RENAULT | 7701218107 | |
RENAULT | 7701348018 | |
RENAULT | 7701348028 | |
RENAULT | 7701348108 | |
RENAULT | 7701348440 | |
RENAULT | 8558911 | |
RENAULT | 8559111 | |
RENAULT | 855961100 | |
RENAULT | 860038900 | |
VOLVO | 834337 | |
PIAGGIO | 82658R | |
PIAGGIO | 830239 | |
PIAGGIO | 834384 | |
RELIANT | 27482 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 11 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 11 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.