Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » WL7110 wix

Filtr oleju WL7110 WIX

WL7110 Filtr oleju WIX
 

    Ocena:
numer części:

WL7110

producent:

WIX

Wysokość [mm]:121,5
Wymiar gwintu:UNF 3/4''-16
średnica zewnętrzna [mm]:75
Rodzaj zaworu:zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj zaworu:Zawór zwrotny
Rodzaj filtra:Filtr przykręcany
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:z zaworem zwrotnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju WL7110 WIX

numery OEM:
BMW      11421266773
BMW      11421287836
BMW      11421761087
BMW      11429061198
CITROËN      5223103A
FORD      1137357
FORD      5012556
FORD      5012651
PEUGEOT      1109F1
SEAT      3945577
SEAT      SE021030288A
VAUXHALL      93892090
VAUXHALL      9975233
VOLKSWAGEN      0261155612
VOLKSWAGEN      030115561C
VOLKSWAGEN      030115561D
VOLKSWAGEN      035115561
VOLKSWAGEN      037115561
VOLKSWAGEN      037115561A
VOLKSWAGEN      037115561B
VOLKSWAGEN      056115561
VOLKSWAGEN      0561155611
VOLKSWAGEN      0561155612
VOLKSWAGEN      056115561A
VOLKSWAGEN      056115561B
VOLKSWAGEN      056115561G
VOLKSWAGEN      057115561
VOLKSWAGEN      059115561A
VOLKSWAGEN      059115561B
VOLKSWAGEN      059115661A
VOLKSWAGEN      070115561
VOLKSWAGEN      35115561
VOLKSWAGEN      37115561
VOLKSWAGEN      56115561
VOLKSWAGEN      57115561
VOLKSWAGEN      70115561
VAG      0261155612
VAG      030115561C
VAG      030115561D
VAG      037115561A
VAG      037115561B
VAG      0561155611
VAG      0561155612
VAG      056115561A
VAG      056115561B
VAG      056115561G
VAG      059115561A
VAG      059115561B
VAG      059115661A
AC      X18
AC      X501
AC      X504
AC      X87

Zastosowanie Filtr oleju WL7110 WIX w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

WIX