Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » C87187ABE abe

Przewód hamulcowy elastyczny C87187ABE ABE

C87187ABE Przewód hamulcowy elastyczny ABE
abe C87187ABE
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

C87187ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 193
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427244023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny C87187ABE ABE

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 193mm, M10x1/M10x1) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO III, CLIO IV/HATCHBACK, GRAND SCENIC II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 0.9-2.0 03.97-
numery OEM:
RENAULT      77 00 304 969
RENAULT      82 00 249 251

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny C87187ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny C87187ABE ABE:

2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.