Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT (1984.09-1988.10) 136km » CZH1215 abe
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 2.2 Gt (1984.09-1988.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1215 ABE

CZH1215 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1215
Zacisk hamulcowy CZH1215
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1215

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1214
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1215 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A7, DACIA DUSTER/SUV, RENAULT CLIO IV/HATCHBACK, SEAT EXEO, EXEO ST, IBIZA IV, IBIZA IV SC 0.8-4.2 09.75-
numery OEM:
AUDI      8615124
AUDI      8E0 615 124DV
AUDI      8E0 615 124DX
AUDI      8E0 615 124V
AUDI      8E0615124
AUDI      8E0615124D
AUDI      8E0615124X
SEAT      8E0 615 124
SEAT      8E0 615 124DV
SEAT      8E0 615 124DX
SEAT      8E0 615 124V
SEAT      8E0 615 124X
SEAT      8E0615124D
SKODA      8E0 615 124
SKODA      8E0 615 124X
VOLKSWAGEN      8E0615124
VOLKSWAGEN      8E0615124D
VOLKSWAGEN      8E0615124V
VOLKSWAGEN      8E0615124X
VAG      8E0 615 124
VAG      8E0 615 124X

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1215 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu