Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 6 Kombi (GH) 1.8 MZR (2008.02-2013.07) 120km » CZH1533 abe
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 1.8 Mzr (2008.02-2013.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1533 ABE

CZH1533 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1533
Zacisk hamulcowy CZH1533
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1533

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
System hamulcowyMOBIS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
sparowany numer artykułuCZH1532
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1533 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: HYUNDAI GRANDEUR, I30, KIA CADENZA II, CEED, CERATO II, CERATO IV, PRO CEED, SOUL II 1.4-3.3 12.06-
numery OEM:
HYUNDAI      58130-1H000
HYUNDAI      58190-1HA00
KIA      58130-1H000
KIA      58190-1HA00
zamienniki:
1301213544
brak
SBS
F 30 133
brak
BREMBO
38199700
brak
TEXTAR
J3220304
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1533 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu