Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B6 Avant (8E5) 2.0 FSI (2002.07-2004.12) 150km » SP-1356 alco
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 2.0 Fsi (2002.07-2004.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju SP-1356 ALCO

SP-1356 Filtr oleju ALCO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-1356

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]139,0
średnica zewnętrzna [mm]78,5
Gwintowana złączkaM27 x 1,5
nr EAN5294515809813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-1356 ALCO

FILTR OLEJU VW 1,8/2,0TFSI 08- A3/OCTAVIA/GOLF
numery OEM:
VOLKSWAGEN      06H115403
VOLKSWAGEN      06H115561
VOLKSWAGEN      06J115403C
VOLKSWAGEN      06J115403J
VOLKSWAGEN      06J115403M
VOLKSWAGEN      06J115403N
VOLKSWAGEN      06J115561B

Zastosowanie Filtr oleju SP-1356 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-1356 ALCO:

Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.