Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » SP-935 alco

Filtr oleju SP-935 ALCO

SP-935 Filtr oleju ALCO
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-935

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 84,5
średnica zewnętrzna [mm] 79,0
Wymiar gwintu M18x1,5
nr EAN 5294512101286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-935 ALCO

FILTR OLEJU OPEL BENZ 85-

Filtr oleju SP-935 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Filtr oleju SP-935 producenta ALCO

OPEL

5650305, 650381, 650401

SAAB

4502696

DAEWOO

94797406

numery OEM:
OPEL      5650305
OPEL      650381
OPEL      650401
SAAB      4502696
DAEWOO      94797406

Zastosowanie Filtr oleju SP-935 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-935 ALCO:

2020-02-09
 5/5
OK
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-23
 5/5
ok
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.