Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » SP-1394 alco

Filtr oleju SP-1394 ALCO

SP-1394 Filtr oleju ALCO
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-1394

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 66,0
średnica zewnętrzna [mm] 68,0
Wymiar gwintu M 20 x 1,0
nr EAN 5294515812790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-1394 ALCO

FILTR OLEJU SUZUKI MOTOCYKLE

Filtr oleju SP-1394 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Filtr oleju SP-1394 producenta ALCO

SUZUKI

1650045820, 1651003G00, 1651003G00X07, 1651006B00, 1651006B01, 1651034E, 1651034E00, 1651044D00, 1651044D10, 1851005A00, 1851006B00

numery OEM:
SUZUKI      16500-45820
SUZUKI      16510-03G00
SUZUKI      16510-03G00-X07
SUZUKI      16510-06B00
SUZUKI      16510-06B01
SUZUKI      16510-34-E
SUZUKI      16510-34E00
SUZUKI      16510-44D00
SUZUKI      16510-44D10
SUZUKI      18510-05A00
SUZUKI      18510-06B00

Zastosowanie Filtr oleju SP-1394 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-1394 ALCO:

2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2019-10-23
 5/5
ok
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-09
 5/5
OK
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.