Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » SP-937 alco

Filtr oleju SP-937 ALCO

SP-937 Filtr oleju ALCO
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-937

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 98,0
średnica zewnętrzna [mm] 78,5
Wymiar gwintu M20x1,5
nr EAN 5294512101309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-937 ALCO

FILTR OLEJU HONDA CIVIC
numery OEM:
HONDA      15400-PC6-003
HONDA      15400-PC6-004
HONDA      15400-PH1-003
HONDA      15400-PH1-004
HONDA      15400-PH1-014
HONDA      15400-PH1-400
HONDA      15400-PH1-F01
HONDA      15400-PH1-F02
HONDA      15400-PH1-F03
HONDA      15400-PK1-003
HONDA      15400-PR3-003
HONDA      15400-PR3-004
HONDA      15400-PR3-005
HONDA      15400-PR3-014
HONDA      15400-PR3-304
HONDA      15400-PR3-305
ISUZU      8-94201-942
ISUZU      8-94243-502
ISUZU      8-94412-815-0
ISUZU      8-94430-411-2
MAZDA      8173-23-802
MAZDA      8FG1-23-802
MITSUBISHI      MD136790
MITSUBISHI      MD162326
MITSUBISHI      MD352626
OPEL      49011
OPEL      5650304
OPEL      649008
OPEL      94412815

Zastosowanie Filtr oleju SP-937 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-937 ALCO:

2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2020-02-09
 5/5
OK
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
ok
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.