Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Kia SHUMA I (FB) 1.6 (2001.01-2001.12) 101km » 67-06-608 ashika
wybrany samochód: 
Kia Shuma I (fb) 1.6 (2001.01-2001.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 67-06-608 ASHIKA

67-06-608 Cylinderek hamulcowy ASHIKA
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-06-608

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Otwór Ø 1 [mm]17,4
Średnica zabudowy [mm]30,8
nr EAN8033001245448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 67-06-608 ASHIKA

numery OEM:
DAIHATSU      47550-87508
DAIHATSU      4755087508000
zamienniki:
J3246030
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4040
brak
FERODO
72649
brak
A.B.S.

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 67-06-608 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 67-06-608 ASHIKA:

2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.