Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 68-08-835 ashika

Pompa hamulcowa 68-08-835 ASHIKA

68-08-835 Pompa hamulcowa ASHIKA
357.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

68-08-835

producent:

ASHIKA

Otwór Ø 1 [mm] 35
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 2
Średnica wewnętrzna [mm] 22,2
nr EAN 8033001451719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-08-835 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      51100-81A60
SUZUKI      51100-81A61
SUZUKI      51100-81A62
SUZUKI      51100-81A63-000
SUZUKI      5110081A00
SUZUKI      5110081A00000
SUZUKI      5110081A01
SUZUKI      5110081A01000
SUZUKI      5110081A60000
SUZUKI      5110081A61000
SUZUKI      5110081A62000
zamienniki:
J3108051
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
75010
brak
A.B.S.

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-08-835 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.