Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D4093 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4093 SEINSA AUTOFREN

D4093 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4093
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4093
D4093
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4093

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 40
System hamulcowy ATE
nr EAN 8430320017389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4093 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 40) pasuje do: MERCEDES SL (R107), ALFA ROMEO 75, BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121), 1502-2002 (E10), 2000 (120) 1.3-4.9 10.65-02.93
numery OEM:
BMW      34111103723
BMW      34111119175
BMW      34111150269
BMW      34111158692
BMW      34112225002
FORD      1637874
FORD      1637878
MERCEDES-BENZ      0004207183
zamienniki:
RKS4003
brak
FTE automotive GmbH
420041
brak
A.B.S.
420042
brak
A.B.S.
427811
brak
A.B.S.
427821
brak
A.B.S.
427822
brak
A.B.S.
43635
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4093 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4093 SEINSA AUTOFREN:

2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu