Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D4445 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4445 SEINSA AUTOFREN

D4445 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4445
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4445
D4445
autofren D4445 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4445

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 54
System hamulcowy AKEBONO
nr EAN 8430320040332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4445 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód P (średnica tłoczka: 54) pasuje do: HONDA ACCORD III, CRX I, INTEGRA, PRELUDE III 1.5/1.6/2.0 10.85-12.89
numery OEM:
HONDA      45230-SD2-A00
HONDA      45230-SD2-A01
HONDA      45230-SD2-A03
HONDA      45230-SD2-A13
HONDA      45230-SD2-G01
HONDA      45230-SE0-A01
HONDA      45230-SE0-A02
HONDA      45230-SE0-A03
HONDA      45230-SE0-A10
HONDA      45230-SE0-A11
HONDA      45230-SE0-A12
HONDA      45230-SE0-A13
zamienniki:
212645
NK
1301212645
brak
SBS
13208899031
brak
SBS

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4445 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4445 SEINSA AUTOFREN:

2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu