Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A0198 auto-starter

Alternator A0198 AUTO-STARTER

A0198 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A0198
Alternator A0198
A0198
auto-starter A0198 Alternator
380.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A0198

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 37,00
Długość 2 [mm] 14,00
Długość 3 [mm] 78,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259402469

skład zestawu:
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABE9006 Łożysko
ABE9006(FAG) Łożysko
ABE9006(NSK) Łożysko
ABE9006(NTN) Łożysko
ABE9006(SKF) Łożysko
ABEC0002 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002(BOSCH) Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002E Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002S Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ARC0105 Prostownik, alternator
ARC0184 Prostownik, alternator
ARE0011 Regulator napięcia
ARS0005 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0012 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0015 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0024 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0029 Zestaw naprawczy, alternator
AS0097S Stojan, alternator
ASL9008 Pierścień ślizgowy, alternator
BX213 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A0198 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A0198
numery OEM:
FORD      1093245
FORD      1127350
FORD      96FB10300AA
FORD      96FB10300AB
zamienniki:
8EL 737 789-001
brak
HELLA
437518
brak
VALEO
0 123 310 048
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator A0198 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A0198 AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów