Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A0747S auto-starter

Alternator A0747S AUTO-STARTER

A0747S Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A0747S
Alternator A0747S
A0747S
auto-starter A0747S Alternator
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A0747S

producent:

AUTO-STARTER

Koła pasowe z kołem pasowym
Długość 1 [mm] 43,00
Długość 2 [mm] 15,00
Długość 3 [mm] 60,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 150
nr EAN 5902129109211

skład zestawu:
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABE9018 Łożysko
ABE9018(FAG) Łożysko
ABE9018(NSK) Łożysko
ABE9018(NTN) Łożysko
ABEC0002 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002(BOSCH) Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002E Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002S Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ARC0103 Prostownik, alternator
ARC0113 Prostownik, alternator
ARE0006 Regulator napięcia
ARE0006(BOSCH) Regulator napięcia
ARS0012 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0025 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0056 Zestaw naprawczy, alternator
ASL9008 Pierścień ślizgowy, alternator
BX213 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A0747S AUTO-STARTER

numery OEM:
DAF      1516421R
FORD      7361233
FORD      95VW-10300-SA
FORD      95VW10300SA
MERCEDES-BENZ      0101542102
MERCEDES-BENZ      A0101542102
VOLKSWAGEN      016002016
VOLKSWAGEN      021903025C
VOLKSWAGEN      021903025CX
VOLKSWAGEN      028903025C
VOLKSWAGEN      028903025CX
VOLKSWAGEN      07M903015
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator A0747S AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A0747S AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów