Rok prod. do | 199810 |
Numer silnika do | 981020 |
Technika połączeń | Sawtooth |
Cewka zapłonowa | Podwójna cewka zapłonowa |
Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego |
Ilość połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Wymagana ilość | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elektroniki |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sterownika |
nr EAN | 4014427110705 |
Rok prod. od | 199811 |
Numer silnika od | 981021 |
Technika połączeń | Sawtooth |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Ilość połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4014427110781 |
TECDOC-Nr silnika | 14328 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
Kod silnika | D7F766 |
Rok prod. od | 199811 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047025165778 |
dla numeru OE | 7700274008 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759371718 |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 14328 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
Kod silnika | D7F764 |
Kod silnika | D7F766 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 1 |
TECDOC-Nr silnika | 17267 |
--------------- | |
Rok prod. od | 200511 |
Rok prod. do | 200908 |
Wymagana ilość | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759371718 |
Ciężar [kg] | 0,896 |
Ilość otworów | 4 |
Ilość połączeń | 4 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 880056 |
nr EAN | 8053379089635 |
Ciężar [kg] | 0,896 |
Ilość otworów | 4 |
Ilość połączeń | 4 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 880056 |
nr EAN | 8053379089642 |
Ciężar [kg] | 0,92 |
Ilość połączeń | 4 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883023 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883004 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883014 |
nr EAN | 8053379089680 |
Kod silnika | D7F 720/D7F 726 |
Rok prod. od | 199810 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 8435050625064 |
Rok prod. od | 199811 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | D7F720/D7F726 |
Kod silnika | D7F764/D7F766 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | D7F746 |
Wymagana ilość | 1 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300558401 |
Rok prod. do | 199810 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | D7F720/D7F726 |
Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300588583 |
Rok prod. od | 199811 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079387644 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 9624 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14328 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079387651 |
złącze M4 | |
Dla numeru OE | 7700872449 |
Ilość biegunów | 4 |
złącze M4 | |
Dla numeru OE | 224336134R |
Ilość biegunów | 4 |
TECDOC-Nr silnika | 16326 |
Specyfikacja | 769|MPI (Multipoint) |
nr EAN | 8001063567716 |
TECDOC-Nr silnika | 16326 |
nr EAN | 8001063575230 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 5907558559248 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 5907558559149 |
Rok prod. od | 199810 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Opór [kOhm] | 9 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074549056 |
Kod silnika | D7F 764 |
TECDOC-Nr silnika | 17267 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
Kod silnika | D7F 766 |
TECDOC-Nr silnika | 14328 |
Rok prod. od | 199811 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 4010326480260 |
Rok prod. do | 199810 |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | D7F720/D7F726 |
Ciężar netto [g] | 1015 |
nr EAN | 5902048016010 |
Opcja wyposażenia | Clio |
Kod silnika | D7F720/D7F726 |
Kod silnika | D7F746/D7F764 |
Kod silnika | D7F766 |
kod | BB0A/BB0F/BB10/BB1K |
kod | BB28/BB2D/BB2H/CB0A |
kod | CB0F/CB10/CB1K/CB2D |
kod | CB2H |
Wymagana ilość | 1 |
Opcja wyposażenia | D.I.S. |
Ciężar netto [g] | 1040 |
nr EAN | 5902048015860 |
Rok prod. od | 199810 |
Rok prod. do | 200512 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,95 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. do | 199810 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,90 |
Tryb pracy | elektryczny |
kod | BB0A/D7F 720+722 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB0F/D7F 726+744+746 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB10/D7F 726+746 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB1K/D7F 726+746+764 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB28/D7F 726 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB2D/D7F 726 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | BB2H/D7F 726 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB0A/D7F 720+722 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB0F/D7F 726+744+746 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB10/D7F 726+746 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB1K/D7F 726+746+764 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB2D/D7F 726 |
Rok prod. od | 199811 |
kod | CB2H/D7F 726 |
Rok prod. od | 199811 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
kod | BB0A/D7F 720+722 |
Rok prod. do | 199810 |
kod | BB0F/D7F 726+744+746 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | BB10/D7F 726+746 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | BB1K/D7F 726+746+764 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | BB28/D7F 726 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | BB2D/D7F 726 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | BB2H/D7F 726 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | CB0A/D7F 720+722 |
Rok prod. do | 199810 |
kod | CB0F/D7F 726+744+746 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | CB10/D7F 726+746 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | CB1K/D7F 726+746+764 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | CB2D/D7F 726 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
kod | CB2H/D7F 726 |
Rok prod. do | 199810 |
TECDOC-Nr silnika | 14329 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Numer silnika od | 981021 |
Kod silnika | D7F.7.20,D7F.7.26 |
Kod silnika | D7F.7.44,D7F.7.46 |
Kod silnika | D7F.7.66 |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Ciężar [kg] | 1,07 |
nr EAN | 3276422451059 |
Numer silnika do | 981021 |
Kod silnika | D7F.7.20,D7F.7.26 |
Kod silnika | D7F.7.66 |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Ciężar [kg] | 1,06 |
nr EAN | 3276422450793 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii cewka zapłonowa do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.2 (BB0A, BB0F, BB10, BB1K, BB28, BB2D, BB2H, CB0A,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.2 (BB0A, BB0F, BB10, BB1K, BB28, BB2D, BB2H, CB0A,... produkowanego od 1998.09 do roku 2010.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 58 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii cewka zapłonowa do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na cewka zapłonowa do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1998.09 do roku 2010.02, i mocy silnika 58 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025