Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,001 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5050063197952 |
nr EAN | 3165143595350 |
nr EAN | 3165141970050 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 935 | |
nr EAN | 5012759455579 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Średnica obudowy [mm] | 20,7 | |
nr EAN | 8053379052547 |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Opór [Ohm] | 920 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 | |
nr EAN | 8053379053391 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Średnica obudowy [mm] | 20,7 | |
nr EAN | 8053379156436 |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Opór [Ohm] | 920 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 | |
nr EAN | 8053379053407 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,3 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [MOhm] | 1,6 | |
nr EAN | 8053379924769 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379056545 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 | |
nr EAN | 8012510078884 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 | |
nr EAN | 8012510026700 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050624210 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Opór [Ohm] | 900 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 8435050632192 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | antracytowy | |
nr EAN | 8435050638309 |
Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,065 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816246169 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Opór [Ohm] | 970 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300163735 |
dla numeru OE | 1920 JH | |
dla numeru OE | 4M5G 12K073 AB | |
dla numeru OE | 55187973 | |
dla numeru OE | 93183528 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 5901779819440 |
Wysokość [mm] | 34 | |
Opór [Ohm] | 920 | |
dla numeru artykułu | 550061 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5901779818924 |
Numer seryjny | K8801524 | |
nr EAN | 5901159119870 |
Numer seryjny | K8801540 | |
nr EAN | 5901159119887 |
Numer seryjny | K8804647 | |
nr EAN | 5901159269629 |
nr EAN | 8001063949840 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 | |
nr EAN | 5907558570809 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 | |
nr EAN | 5901619521779 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074545362 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326810081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326810661 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326815321 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Ilość biegunów | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 | |
nr EAN | 4031185592192 |
Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,065 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688246165 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 3276422538040 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276422538101 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276422538699 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 970 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
nr EAN | 3276422540005 |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 3276422541101 |
Długość [mm] | 38,25 | |
Szerokość [mm] | 67 | |
Wysokość [mm] | 34 | |
Ciężar [kg] | 0,046 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | |
Wymagana ilość | 1 | |
Opór [Ohm] | 920 | |
Kolor | czarny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
nr EAN | 4046001330216 |
dla numeru OE | 1 319 158 | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Opór [kOhm] | 320 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4046001549236 |
Wysokość [mm] | 24,2 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650039470 |
Wysokość [mm] | 34,5 | |
Opór [Ohm] | 970 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 3531650039920 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020