TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
alternatywnie | ||
--------------- | ||
Rok prod. od | 199309 | |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
alternatywnie | ||
--------------- | ||
Rok prod. od | 199309 | |
nr EAN | 3165142699639 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
nr EAN | 4047026301632 |
Rok prod. od | 199309 | |
Długość przewodu [mm] | 510 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 900 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 | |
nr EAN | 5012759455623 |
Kolor | czarny | |
Długość przewodu [mm] | 550 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
nr EAN | 8053379054145 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
nr EAN | 8012510048153 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Długość przewodu [mm] | 585 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510078921 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Długość [mm] | 512 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,068 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
dla numeru OE | 037 906 433 B | |
nr EAN | 4027816245087 |
Wysokość [mm] | 24 | |
Długość przewodu [mm] | 550 | |
Kolor | czarny | |
dla numeru artykułu | 550108 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
nr EAN | 5901779818863 |
Numer seryjny | K8800020 | |
nr EAN | 5901159195331 |
nr EAN | 8001063864587 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
alternatywnie | ||
--------------- | ||
Rok prod. od | 199309 | |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
alternatywnie | ||
--------------- | ||
Rok prod. od | 199309 | |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Rok prod. od | 199604 | |
alternatywnie | ||
--------------- | ||
Rok prod. od | 199309 | |
nr EAN | 5907558558166 |
Kod silnika | AGG | |
nr EAN | 5907558596922 |
Kod silnika | AGG | |
Długość przewodu [mm] | 585 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558579130 |
Kod silnika | AGG | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 585 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
TECDOC-Nr silnika | 5537 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326812986 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 520 | |
Ciężar [kg] | 0,10 | |
Tryb pracy | elektryczny |
kod | AGG | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Rok prod. od | 199309 | |
Rok prod. do | 199904 | |
Kod silnika | 2E,AGG | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ciężar [kg] | 0,1 | |
nr EAN | 3276422540388 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020