Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,184 | |
nr EAN | 5050063194555 |
Rok prod. do | 201006 | |
nr EAN | 4047024267299 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
nr EAN | 4047024417014 |
Rok prod. do | 201006 | |
Kod silnika | G9U 720 | |
Rok prod. do | 201006 | |
Kod silnika | G9U 724 | |
Kod silnika | G9U 750 | |
Kod silnika | G9U 754 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024123120 |
Rok prod. do | 201006 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Kod silnika | G9U 632 | |
Kod silnika | G9U 650 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047025143448 |
Rok prod. do | 201006 | |
Kod silnika | G9U 720 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024123137 |
kod | 2 Pin | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759533345 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514689 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759981306 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379030453 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 8053379031672 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [kOhm] | 10 | |
nr EAN | 8053379913541 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379924752 |
Napięcie [V] | 5 | |
Ciśnienie [bar] | 1500 | |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie [V] | 5 | |
Ciśnienie [bar] | 1500 | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Ilość połączeń | 3 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510014554 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
nr EAN | 8012510091104 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40,5 | |
nr EAN | 8012510024652 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Ilość biegunów | 4 | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Ciśnienie od [kPa] | 12,7 | |
ciśnienie do [kPa] | 255,3 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510035856 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622674 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 300000 | |
nr EAN | 8435050636039 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,180 | |
dla numeru OE | 82 00 280 060 | |
nr EAN | 4027816457879 |
Szerokość [mm] | 154,0 | |
Grubość [mm] | 105,2 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 29,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 154,0 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 3,100 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła | |
nr EAN | 4027816466352 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 55209194 | |
nr EAN | 4027816494416 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 28 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 130 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 154,2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Felga, ilość otworów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243642 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300306255 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni | |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni | |
Opór [Ohm] | 590 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300620405 |
Wysokość [mm] | 27,95 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079373807 |
Numer seryjny | K8805075 | |
nr EAN | 5901159270373 |
nr EAN | 8001063862248 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5907558581003 |
nr EAN | 5901619512364 |
nr EAN | 5901619512371 |
Kod silnika | G9U650 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5902659724724 |
Kod silnika | G9U650 | |
Kod silnika | G9U650 | |
Kod silnika | G9U650 | |
Ciśnienie od [kPa] | 12,7 | |
ciśnienie do [kPa] | 255,3 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 5902659783288 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
Ciśnienie [bar] do | 1800 | |
Wymiar gwintu | M18X1,5 |
Kod silnika | G9U 720 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074615218 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074279830 |
Kod silnika | G9U 650 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,26 | |
Ciśnienie [bar] do | 2,91 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074293904 |
Kod silnika | G9U 650 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,127 | |
Ciśnienie [bar] do | 2,553 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074294086 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 12,7 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 255,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326905091 |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
Długość [mm] | 110,5 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326936057 |
TECDOC-Nr silnika | 23875 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326970730 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326810159 |
Ciężar netto [g] | 95 | |
nr EAN | 5902048030696 |
Ciężar netto [g] | 24 | |
nr EAN | 5902048080813 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020