
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Długość [mm] | 692 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109566147 |

| Długość [mm] | 920 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109610277 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| nr EAN | 5050063015270 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,184 |
| nr EAN | 5050063194555 |

| nr EAN | 4047024267299 |

| nr EAN | 4047026507065 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| nr EAN | 5012759474549 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759505366 |

| nr EAN | 5012759545850 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379067480 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379061112 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379411221 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 |
| nr EAN | 8012510006528 |

| nr EAN | 8012510091104 |

| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 255 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095126 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510045398 |

| Długość przewodu [mm] | 692 |
| Specyfikacja | Hall Effect |
| nr EAN | 8012510049419 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632918 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| dla numeru OE | 47 90 083 81R |
| nr EAN | 4054224080375 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| Wysokość [mm] | 79 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 2,384 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224724118 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300252743 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Od ciśnienia [Pa] | 15000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 255000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| nr EAN | 4082300221879 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300805819 |

| nr EAN | 8001063669663 |

| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 255 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5907558580549 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32 |
| nr EAN | 5907558581966 |

| nr EAN | 5907558558937 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| nr EAN | 5901619531136 |

| Długość [mm] | 508 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,140 |
| nr EAN | 5902659709882 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Jakość | EQUIVALENT |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 250,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326908429 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 110,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326948081 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048093028 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977749308 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977749315 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977913525 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939389 |


| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Strona zabudowy | z obu stron |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| Wysokość [mm] | 79 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 2,384 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054228724114 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025