Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Smart » elektryka Smart FORFOUR (454) » przyrządy Smart FORFOUR (454) » czujniki, włącznik (nadajnik) Smart FORFOUR (454)

czujniki, włącznik (nadajnik) do SMART FORFOUR (454)

wybierz typ samochodu SMART FORFOUR (454):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 1200
nr EAN 5012759491935
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 40
Opór [kOhm] 1
nr EAN 8053379056323
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 40
Opór [kOhm] 1
nr EAN 8053379056330
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510025345
Ciśnienie od [kPa] 34,4
ciśnienie do [kPa] 315,6
Napięcie wyjściowe od [V] 0,399
Napięcie wyjściowe do [V] 4,654
nr EAN 8012510032572
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
nr EAN 8435050620649
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050625316
Długość [mm] 76
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,031
dla numeru OE 003 153 28 28
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816244554
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,015
dla numeru OE 099 905 38 00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816340744
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 005 153 23 28
nr EAN 4027816370598
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300515503
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676297
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079381192
Wysokość [mm] 40
dla numeru artykułu 550275
Ilość połączeń 2
Opór [kOhm] 1
nr EAN 5901779819297
Numer seryjny K8801020
nr EAN 5901159269537
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558581140
nr EAN 5907558599046
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5902659724649
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074469170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4010326810562
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 75,73
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,031
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688244550
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688340740
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
nr EAN 4044688370594
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Oznaczenie koloru czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 1150
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422540081
Wysokość [mm] 18,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,02143
nr EAN 4046001314513
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 680
alternatywnie 
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Sposób montażu przykręcany
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 1
Ciężar [kg] 0,029
nr EAN 4046001611070
Wymiar gwintu 9 mm
nr EAN 3531650023653
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.