Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lada » elektryka Lada » przyrządy Lada » czujniki, włącznik (nadajnik) Lada

czujniki, włącznik (nadajnik) do LADA

wybierz model samochodu LADA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 4251475101044
cena brutto:
272.00 zł
 Kup
nr EAN 3165142111407
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M10x1
nr EAN 8435050601396
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816275008
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
dla numeru OE 025 906 041 A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4027816347620
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800025
nr EAN 5901159269285
Ciśnienie [bar] 0,30
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 24
nr EAN 5907558547917
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548181
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 5907558572322
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 120
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074377741
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M10 x 1
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074405550
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688275004
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4044688347626
Temperatura otwarcia [°c] 120
ID wykonania wtyczki 3-polig
Ciężar [kg] 0,0301
nr EAN 4046001306242
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001342103
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
alternatywnie 
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4046001596629
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.