Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » elektryka Renault MEGANE E-TECH SUV » przyrządy Renault MEGANE E-TECH SUV » czujniki, włącznik (nadajnik) Renault MEGANE E-TECH SUV

czujniki, włącznik (nadajnik) do RENAULT MEGANE E-TECH SUV

wybierz typ samochodu RENAULT MEGANE E-TECH SUV:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759455395
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 240
nr EAN 5012759469316
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759518564
Ilość podłączonych styków 3
Kolor czarny
Wymiar gwintu M12
Rozmiar klucza 21mm
nr EAN 5012759516430
Opór [Ohm] 230
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379059171
Opór [Ohm] 230
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379059188
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510080528
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 100
Napięcie wyjściowe od [V] 0,52
Napięcie wyjściowe do [V] 4,78
nr EAN 8012510095119
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510022504
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Gwint zewn. [mm] 12
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 21
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 82 00 468 645
dla numeru OE 82 00 647 554
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288513
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dokumentacją techniczną
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 6PU 009 163-851
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300288384
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5907558585216
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558586091
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 250
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem przewodów
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4040074169155
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 250
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem przewodów
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4040074512791
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074287194
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540104
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 250
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422540708
Rodzaj paliwa benzyna
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001364310
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650021253
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.