
| nr EAN | 4047026301274 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 5012759469316 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759518564 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059188 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 8012510095119 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022504 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 82 00 468 645 |
| dla numeru OE | 82 00 647 554 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288513 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288384 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5907558585216 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558586091 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074169155 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074512791 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074287194 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540104 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540708 |

| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001364310 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021253 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025