Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » hamulce tarczowe Peugeot J5 Platforma / podwozie (280L) » klocki hamulcowe Peugeot J5 Platforma / podwozie (280L)

klocki hamulcowe do PEUGEOT J5 Platforma / podwozie (280L)

wybierz typ samochodu PEUGEOT J5 Platforma / podwozie (280L):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 130
Wysokość 1 [mm] 72
Grubość 1 [mm] 19
System hamulcowy LUCAS/TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 130
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,62
nr EAN 8717109039023
Długość [mm] 130
Grubość [mm] 19
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy TRW
Wysokość [mm] 73
nr EAN 5900427188099
Długość [mm] 144,9
Grubość [mm] 19,5
Wysokość [mm] 71,6
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189614
Szerokość [mm] 130,0
Wysokość [mm] 71,4
Grubość [mm] 19,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 2
System hamulcowy Lucas / TRW
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633081597
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 20741
Liczba śrub 4
Grubość [mm] 19
Szerokość [mm] 130,1
Wysokość [mm] 71,3
System hamulcowy Lucas-Girling
nr EAN 4047024044210
Szerokość [mm] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Wysokość [mm] 71
Numer WVA 20741
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 20787
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Grubość [mm] 19
System hamulcowy Lucas
nr EAN 8020584050927
Numer WVA 20741 20787
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 130
Długość 2 [mm] 130
Wysokość [mm] 72
Wysokość 2 [mm] 72
Grubość 1 [mm] 19
Grubość 2 [mm] 19
nr EAN 5012759301722
Długość [mm] 130
Szerokość [mm] 71,3
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 19
Ciężar [kg] 1,65
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 4027816160519
Grubość [mm] 19
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 130
Ciężar [kg] 1,74
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 73
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 20741
Numer WVA 20787
Liczba piór 4
Długość opakowania [cm] 15,8
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8,8
nr EAN 5016687213416
Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Girling
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 19,0
Wysokość [mm] 71,3
Szerokość [mm] 130,0
Numer seryjny 6003080
nr EAN 5901159131117
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 19,2
Szerokość [mm] 71,3
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Lucas - Girling
Długość [mm] 130
nr EAN 4058787119855
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Girling
Długość [mm] 130
Wysokość [mm] 71,3
Grubość [mm] 19
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 115
Ciężar [kg] 1,53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975003812
Szerokość [mm] 130
Wysokość [mm] 71,5
Grubość [mm] 19,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 20741
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 20741 192 1 5
nr EAN 4019722998553
13.0460-2902 Peugeot J5 Fiat Ducato Maxi -94
oś przednia
Grubość [mm] : 19,5
Długość [mm] : 144,9
Wysokość [mm] : 71,6
Ciężar [kg] : 2,09
System hamulcowy : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21205190
Numer dostawcy: 11-31
Kod GTU: GTU_07
cena brutto:
119.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 144,9
Wysokość [mm] 71,6
Grubość [mm] 19,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 195
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
nr EAN 3322936404477
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 130,0
Wysokość [mm] 71,3
Grubość [mm] 19,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
nr EAN 3322936406952
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: