Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD (1999.10-2002.08) 109km » C25000ABE abe
wybrany samochód: 
Fiat Ulysse (220_) 2.0 Jtd (1999.10-2002.08) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C25000ABE ABE

C25000ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C25000ABE
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C25000ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaAKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]44,3
Długość [mm]98,2
Grubość [mm]14,5
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427192478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C25000ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: ISUZU MIDI, MITSUBISHI COLT II, COLT III, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT V, GALANT VI, GALANT VII, LANCER III, LANCER IV, LANCER V 1.0-2.4 01.74-10.03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 366 288
MITSUBISHI      MB 377 826
MITSUBISHI      MB 534 995
MITSUBISHI      MB 699 154
MITSUBISHI      MB 699 723
MITSUBISHI      MR 389 562
MITSUBISHI      MR 389 564
MITSUBISHI      MR 389 566
PLYMOUTH      MB366288
PLYMOUTH      MB377826
PLYMOUTH      MB534995
PLYMOUTH      MB699154
PLYMOUTH      MB699723
PLYMOUTH      MR389562
PLYMOUTH      MR389564
PLYMOUTH      MR389566

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C25000ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.