Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » hamulce tarczowe Renault 19 II Cabriolet (D53_, 853_) » klocki hamulcowe Renault 19 II Cabriolet (D53_, 853_)

klocki hamulcowe do RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Numer artykułu zalecanego dodatku SELECTIVE
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21463
Liczba śrub 4
Grubość [mm] 18
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 64,9
System hamulcowy Lucas-Girling
nr EAN 3165143767986
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 20973
Numer WVA 20974
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01814/139
Długość [mm] 105
Grubość [mm] 11
Wysokość [mm] 54,9
nr EAN 5906295146285
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 21463
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01813/048
Długość [mm] 99,9
Grubość [mm] 18,2
Wysokość [mm] 64,8
nr EAN 5906295145448
Numer WVA 20790
System hamulcowy Bendix
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 105
Długość 2 [mm] 105
Wysokość [mm] 55
Wysokość 2 [mm] 55
Grubość 1 [mm] 10
Grubość 2 [mm] 10
nr EAN 5012759305157
Numer WVA 21463
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 100
Długość 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 65
Wysokość 2 [mm] 65
Grubość 1 [mm] 18
Grubość 2 [mm] 18
nr EAN 5012759913352
Szerokość [mm] 99,9
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Techniczny numer informacyjny T5077
nr EAN 4082300362442
Szerokość [mm] 105,2
Wysokość [mm] 54,8
Grubość [mm] 11
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 20974
System hamulcowy Bendix
Numer artykułu zalecanego dodatku 8DZ 355 202-341
Techniczny numer informacyjny T6065
nr EAN 4082300363265
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5907558529364
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 105
Wysokość [mm] 54,9
Grubość [mm] 11
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5907558561715
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 64,6
Grubość [mm] 18,1
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074067741
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 105
Wysokość [mm] 54,6
Grubość [mm] 11
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074028643
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 105
Wysokość [mm] 54,6
Grubość [mm] 11
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Jakość PREMIUM
nr EAN 4040074138267
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 64,6
Grubość [mm] 18,1
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Jakość PREMIUM
nr EAN 4040074141571
Szerokość [mm] 105
Wysokość [mm] 54,9
Grubość [mm] 11
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 20974
System hamulcowy Bendix
Numer artykułu zalecanego dodatku 82029500
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 20974 110 0 4
nr EAN 4019722251887
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21463 182 3 4
nr EAN 4019722252068
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21463 182 1 4
nr EAN 4019722279515
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: