Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » A 00 216 brembo

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 BREMBO

A 00 216 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych BREMBO
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

A 00 216

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość [mm] 250
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8020584065488

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 BREMBO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW 3 (E30), Z1 1.6-2.7 09.82-06.94

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 producenta BREMBO

BMW

1153964, 34351153964, 34359058889, 9058889

numery OEM:
BMW      1153964
BMW      34351153964
BMW      34359058889
BMW      9058889

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych A 00 216 BREMBO:

Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Ludmila, Warszawa
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
Sebastian, WARSZAWA
2021-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Łódź
2024-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Wisła Wielka
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Wręczyca Wielka
2024-09-29
 5/5
Super!!
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Tomasz, WARSZAWA
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Beata, Aleksandrów Łódzki
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
brembo robi jedne z najlepszych klocków na rynku produkt godny zaufania
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, MIĄCZYN
2020-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.