Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 61 083 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 61 083 BREMBO

P 61 083 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 61 083
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

24538, 24539, D1717 8942, D2095 9330

numer części:

P 61 083

producent:

BREMBO

Grubość 2 [mm] 19
Wysokość 2 [mm] 65
Numer WVA 24538
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 24539
System hamulcowy Teves
Szerokość [mm] 155
Grubość 1 [mm] 18
Wysokość 1 [mm] 58
nr EAN 8020584061619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 61 083 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: DS DS 4, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, DS4, DS5, PEUGEOT 5008 1.2-Electric 02.00-

Klocki hamulcowe P 61 083 mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE klocków hamulcowych P 61 083 producenta BREMBO

CITROËN

1617272980, 425361, 425412, 425413, 425425, 425465, 4254C0, E172295

PEUGEOT

1623816280, 425361, 425412, 425413, 425425, 425465, 4254C0

numery OEM:
CITROËN      1617272980
CITROËN      425361
CITROËN      425412
CITROËN      425413
CITROËN      425425
CITROËN      425465
CITROËN      4254C0
CITROËN      E172295
PEUGEOT      1623816280
PEUGEOT      425361
PEUGEOT      425412
PEUGEOT      425413
PEUGEOT      425425
PEUGEOT      425465
PEUGEOT      4254C0

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 61 083 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 61 083 BREMBO:

2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-19
 5/5
Polecam
2021-09-07
 5/5
Godne polecenia.
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-13
 5/5
JAKOŚĆ BDB
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2013-08-16
 5/5
Świetne klocki. W zestawie z tarczą BREMBO MAX pracują super. Cena jest super za tą jakość. Polecam.
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
2022-12-28
 5/5
cena i jakość ok
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-04
 5/5
brembo robi jedne z najlepszych klocków na rynku produkt godny zaufania
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.