Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ssangyong » układ hamulcowy Ssangyong TIVOLI » hamulce tarczowe Ssangyong TIVOLI » klocki hamulcowe Ssangyong TIVOLI

klocki hamulcowe do SSANGYONG TIVOLI

wybierz typ samochodu SSANGYONG TIVOLI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 99,9
Wysokość 1 [mm] 41
Grubość 1 [mm] 15,5
System hamulcowy AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 0,77
nr EAN 8717109505146
Szerokość 1 [mm] 132,8
Wysokość 1 [mm] 58,5
Grubość 1 [mm] 17,9
System hamulcowy MANDO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,8
nr EAN 8717109745771
Długość [mm] 132,8
Wysokość [mm] 57,8
Grubość [mm] 18,1
Grubość 2 [mm] 17,7
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427599901
Wysokość [mm] 41
Numer WVA 25337
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 25647
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 25648
Grubość [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Szerokość [mm] 100
System hamulcowy Akebono
nr EAN 8020584103111
Wysokość [mm] 57
Numer WVA 22590
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 22591
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 22592
Grubość [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Szerokość [mm] 133
System hamulcowy Mando
nr EAN 8020584084779
Numer WVA 25337 25338 25339
System hamulcowy Akebono
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 100
Długość 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 41
Wysokość 2 [mm] 41
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759468432
Numer WVA 22591 22592 22590
System hamulcowy Mando
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 133
Długość 2 [mm] 133
Wysokość [mm] 58
Wysokość 2 [mm] 58
Grubość 1 [mm] 18
Grubość 2 [mm] 18
nr EAN 5012759977392
Szerokość [mm] 99,7
Wysokość [mm] 40,9
Grubość [mm] 15,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 25647
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny T2210
nr EAN 4082300492026
Szerokość [mm] 132,7
Wysokość [mm] 57,4
Grubość [mm] 17,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 22590
Techniczny numer informacyjny T2493
nr EAN 4082300600636
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 99,8
Wysokość [mm] 41,1
Grubość [mm] 15,5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074073698
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 132,7
Wysokość [mm] 58,5
Grubość [mm] 17,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 4040074296622
Oznaczenie kontrolne E990R-01118/2689
Długość [mm] 99,8
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość [mm] 15,5
Wysokość [mm] 41,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
nr EAN 8427975030771
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 132,8
Grubość [mm] 17
Wysokość [mm] 58,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Szerokość [mm] 99,9
Wysokość [mm] 40,9
Grubość [mm] 15,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25647
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 82072300
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 25647 157 1 5
nr EAN 4019722453625
Szerokość [mm] 133
Wysokość [mm] 57,4
Grubość [mm] 17,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 22590
System hamulcowy Mando
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 22590 179 0 5
nr EAN 4019722490002
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Ograniczenia producentaMANDO
Grubość [mm]17
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0107/5381
Szerokość [mm]132,8
Wysokość [mm]58,6
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: