Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) » hamulce tarczowe Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) » klocki hamulcowe Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_)

klocki hamulcowe do RENAULT KANGOO BE BOP (KW0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT KANGOO BE BOP (KW0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 78,5
Wysokość 1 [mm] 51,9
Grubość 1 [mm] 14
Szerokość 2 [mm] 78,5
Wysokość 2 [mm] 55,4
Grubość 2 [mm] 14
System hamulcowy AKEBONO
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 0,64
nr EAN 8717109056358
Szerokość 1 [mm] 123
Wysokość 1 [mm] 59,3
Grubość 1 [mm] 17
System hamulcowy AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1,6
nr EAN 8717109254204
Szerokość [mm] 78,5
Wysokość 1 [mm] 52,0
Wysokość 2 [mm] 55,6
Grubość [mm] 14,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01231/273
System hamulcowy Sumitomo
Dostępne MAPP-Code 
Numer artykułu zalecanego dodatku 13.0460-0136.2
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633139595
Szerokość [mm] 117,9
Wysokość [mm] 58,6
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Akebono
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01889/700
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633131957
Szerokość [mm] 123,1
Wysokość [mm] 59,6
Grubość [mm] 17,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01247/1634
System hamulcowy Akebono
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633135054
Długość [mm] 98,6
Szerokość [mm] 42,5
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość 1 [mm] 14,4
Ciężar [kg] 0,75
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 04466-12150
nr EAN 5050063608212
Numer WVA 23521 23522 23523
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 79
Długość 2 [mm] 79
Wysokość [mm] 51
Wysokość 2 [mm] 54
Grubość 1 [mm] 14
Grubość 2 [mm] 14
nr EAN 5012759107218
Numer WVA 23836
System hamulcowy Akebono
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 123
Długość 2 [mm] 123
Wysokość [mm] 60
Wysokość 2 [mm] 60
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759188491
Długość [mm] 98,6
Szerokość [mm] 42,5
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość 1 [mm] 14,4
Ciężar [kg] 0,75
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 04466-12150
nr EAN 4054224162880
Grubość [mm] 13,8
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 78
Ciężar [kg] 0,57
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 52
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
Numer WVA 23521
Numer WVA 23522
Numer WVA 23523
Długość opakowania [cm] 14,8
Szerokość opakowania [cm] 10,6
Wysokość opakowania [cm] 4,4
nr EAN 5016687199079
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 122,9
Ciężar [kg] 1,531
Wysokość 1 [mm] 60
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Akebono
Numer WVA 23836
Długość opakowania [cm] 13,8
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 4,2
nr EAN 5016687247077
Szerokość [mm] 123,1
Wysokość [mm] 59,5
Grubość [mm] 16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23836
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny T1332
nr EAN 4082300354539
Jakość 473
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 122,9
Ciężar [kg] 1,531
Wysokość 1 [mm] 60
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Akebono
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23836
Numer WVA 23862
Długość opakowania [cm] 13,7
Szerokość opakowania [cm] 13,2
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 3306437081771
Szerokość [mm] 123,3
Wysokość [mm] 59,5
Grubość [mm] 16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23836
System hamulcowy Akebono
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 23836 167 1 4
nr EAN 4019722250583
Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/835
Wysokość [mm] 59,5
Długość [mm] 123
Grubość [mm] 17
nr EAN 3322937321650
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: