Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen CRAFTER 30-50 Furgon (2E_) » hamulce tarczowe Volkswagen CRAFTER 30-50 Furgon (2E_) » klocki hamulcowe Volkswagen CRAFTER 30-50 Furgon (2E_)

klocki hamulcowe do VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Furgon (2E_)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Furgon (2E_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 125,1
Wysokość 1 [mm] 36,5
Grubość 1 [mm] 14,7
System hamulcowy ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 0,73
nr EAN 8717109039344
Szerokość [mm] 125
Wysokość [mm] 37,4
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427194069
Szerokość [mm] 125,0
Wysokość [mm] 37,4
Grubość [mm] 15,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633110563
Szerokość [mm] 156,4
Wysokość [mm] 54,6
Grubość [mm] 19,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1162/2738
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633096973
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 474 192
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21089
Grubość [mm] 15
Szerokość [mm] 125,2
Wysokość [mm] 37,5
System hamulcowy ATE
nr EAN 3165143726020
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21154
Grubość [mm] 19,5
Szerokość [mm] 156,6
Wysokość [mm] 55
System hamulcowy ATE
nr EAN 3165143728666
Szerokość [mm] 156
Numer WVA 21155
Wysokość [mm] 55
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Teves
Grubość [mm] 20
Numer WVA 21154
nr EAN 8020584057070
Numer WVA 21089 21090
System hamulcowy Continental
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 125
Długość 2 [mm] 125
Wysokość [mm] 38
Wysokość 2 [mm] 38
Grubość 1 [mm] 15
Grubość 2 [mm] 15
nr EAN 5012759303917
Numer WVA 21068
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 95
Długość 2 [mm] 95
Wysokość [mm] 52
Wysokość 2 [mm] 52
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759305478
Grubość [mm] 17,9
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 95
Ciężar [kg] 1,3
Wysokość 1 [mm] 55
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21055
Liczba piór 4
Długość opakowania [cm] 15
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 4,5
nr EAN 5016687072471
Ograniczenia producentaTRW
Grubość [mm]16,8
Szerokość [mm]95
Wysokość [mm]52,1
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 156,4
Wysokość [mm] 54,4
Grubość [mm] 19,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 4040074073032
Szerokość [mm] 125,2
Wysokość [mm] 37,7
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 21089
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21089 150 0 5
nr EAN 4019722076459
Szerokość [mm] 156,3
Wysokość [mm] 55
Grubość [mm] 19,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 21154
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82029300
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 21154 195 0 5
nr EAN 4019722078590
Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 37,7
Długość [mm] 125,2
Grubość [mm] 14,7
nr EAN 3322936410683
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 95,0
Wysokość [mm] 52,1
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
nr EAN 3322936404606
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: