Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sterowanie silnikiem Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) » koło pasowe Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)

koło pasowe do FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)

wybierz typ samochodu FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 4
średnica zewnętrzna [mm] 138
Ciężar [kg] 1,55
Ilość żeber 5
Parametr 5PK+6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960474599
Grubość [mm] 49,0
Grubość [mm] 61,0
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
średnica zewnętrzna [mm] 138,0
Ciężar [kg] 1,560
Ilość żeber 9
Parametr 5PK + 6PK
dla numeru OE 1 753 154
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816322153
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 131,25
Średnica wewnętrzna [mm] 25
Ilość żeber 2 6
nr EAN 8435398501198
Ciężar netto [g] 2488
nr EAN 5908281445075
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 138
Masa [g] 1717
Szerokość 1 [mm] 45
Szerokość 2 [mm] 61
nr EAN 8033989215303
Średnica [mm] 131
Ilość żeber 6
Ilość żeber 5
dla numeru OE 1753154
nr EAN 3660872420596
Koła pasowe Koło pasowe podwójne
średnica zewnętrzna [mm] 138,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Materiał Guma / metal
Liczba rowków 1 5
Liczba rowków 2 6
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.