Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » silnik Ferrari 208/308 coupe » sterowanie silnikiem Ferrari 208/308 coupe » koło pasowe Ferrari 208/308 coupe

koło pasowe do FERRARI 208/308 coupe

wybierz typ samochodu FERRARI 208/308 coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
236.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 83,00
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 169,00
Liczba rowków 7
Szerokość [mm] 82,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 169,0
Ciężar [kg] 2,304
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 4054224080696
Szerokość [mm] 82,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 169,0
Ciężar [kg] 2,532
Parametr 7 PK
Wersja śruby/nakrętki z podkładką okrągłą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 4054224719251
średnica zewnętrzna [mm] 171,50
Szerokość [mm] 82,50
Liczba rowków 7
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870552817
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.