Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » sterowanie silnikiem Ford FIESTA VI (CB1, CCN) » koło pasowe Ford FIESTA VI (CB1, CCN)

koło pasowe do FORD FIESTA VI (CB1, CCN)

wybierz typ samochodu FORD FIESTA VI (CB1, CCN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Ciężar [kg] 1,127
średnica zewnętrzna [mm] 138
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
nr EAN 3358960368973
Szerokość [mm] 49,0
Grubość [mm] 27,0
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
średnica zewnętrzna [mm] 138,0
Ciężar [kg] 1,110
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 1 752 282
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816322146
średnica zewnętrzna [mm] 131,50
Szerokość [mm] 49,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870559441
Szerokość [mm] 49,0
Grubość [mm] 27,0
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
średnica zewnętrzna [mm] 138,0
Ciężar [kg] 1,110
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5901619569146
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.