koło pasowe do VOLKSWAGEN LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)
wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK):
Długość opakowania [cm] | 23,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 23,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,5 |
Ciężar [kg] | 4,6 |
Ilość żeber | 6 |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
nr EAN | 4010858573669 |
Ilość żeber | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
Parametr | 6PK |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
średnica zewnętrzna [mm] | 192 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Ciężar [kg] | 4,60 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z funkcją Start-Stop |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop |
nr EAN | 3358966529767 |
Ilość żeber | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
Ciężar [kg] | 4,61 |
Parametr | 6PK |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładką dystansową |
Powierzchnia | pokryty diamentami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
nr EAN | 3358960437648 |
Ø koła pasowego [mm] | 195,0 |
Wysokość 1 [mm] | 25,0 |
Wysokość 2 [mm] | 57,0 |
Ciężar [kg] | 4,9 |
nr EAN | 8021787029376 |
Opcja wyposażenia | For 1x 6PK |
Ilość żeber | 5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192 |
Liczba rowków | 6 |
nr EAN | 5027049465299 |
Grubość [mm] | 37,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192,5 |
Ciężar [kg] | 4,800 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
dla numeru OE | 074 105 251 AC |
nr EAN | 4027816268345 |
Szerokość [mm] | 37,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192,5 |
Ciężar [kg] | 4,82 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
dla numeru OE | 074 105 251 AC S1 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816318583 |
Szerokość [mm] | 37,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192,5 |
Ciężar [kg] | 4,90 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Wersja śruby/nakrętki | z podkładką okrągłą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
nr EAN | 4054224065266 |
średnica zewnętrzna [mm] | 188,00 |
Szerokość [mm] | 57,00 |
Liczba rowków | 6 |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108485304 |
Grubość [mm] | 37,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192,5 |
Ciężar [kg] | 4,800 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
nr EAN | 5907558522747 |
Ciężar netto [g] | 4450 |
nr EAN | 5902048012937 |
Ilość żeber | 6 |
Masa [g] | 4620 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 188 |
Szerokość 1 [mm] | 58 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładką |
nr EAN | 3413521341038 |
Ilość żeber | 6 |
Masa [g] | 4965 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 188 |
Szerokość 1 [mm] | 58 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 3413521341045 |
Grubość [mm] | 37,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 192,5 |
Ciężar [kg] | 4,800 |
Ilość żeber | 5 |
Parametr | 6PK |
nr EAN | 4044688539069 |
Ilość żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 192 |
Wysokość [mm] | 57,5 |
Parametr | 6PK |
Ciężar [kg] | 4,911 |
nr EAN | 4046001335914 |
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego
Koło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.
Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego. Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.
Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.