Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » sterowanie silnikiem Opel ASTRA G sedan (T98) » koło pasowe Opel ASTRA G sedan (T98)

koło pasowe do OPEL ASTRA G sedan (T98)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA G sedan (T98):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Ciężar [kg] 2,06
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
średnica zewnętrzna [mm] 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960125873
Ø koła pasowego [mm] 180,0
Wysokość 1 [mm] 33,0
Wysokość 2 [mm] 46,0
Ciężar [kg] 2,3
nr EAN 8021787029352
cena brutto:
263.99 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 192
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465299
średnica zewnętrzna [mm] 152,50
Szerokość [mm] 45,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108597069
Średnica [mm] 180,00
Szerokość [mm] 35,00
Ilość żeber 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 5901779869438
Grubość [mm] 35,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
Ciężar [kg] 2,06
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5907558522396
Ciężar netto [g] 2235
nr EAN 5902048013002
Średnica [mm] 151
Ilość żeber 6
dla numeru OE 5614437
nr EAN 3660872376756
Ilość żeber 6
Masa [g] 2553
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 152
Szerokość 1 [mm] 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521340758
Wysokość [mm] 45
Parametr 6PK
Ilość żeber 5
Ø koła pasowego [mm] 151,1
Ciężar [kg] 2,1583
nr EAN 4046001355431
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.