Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw X5 (F15, F85) » końcówki drążków kierowniczych Bmw X5 (F15, F85)

końcówki drążków kierowniczych do BMW X5 (F15, F85)

wybierz typ samochodu BMW X5 (F15, F85):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 15,4
Długość [mm] 182
nr EAN 8717109672152
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 3358960647320
Status produktu: w przygotowaniu
Status produktu: w przygotowaniu
Długość [mm]182
Wymiar stożka [mm]15,4
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
sparowany numer artykułu840 1537 10
Długość [mm] 241
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224007914
parzyste numery artykułów 109582
Długość [mm] 195
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 15
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,685
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 4054224095812
parzyste numery artykułów 109581
Długość [mm] 195
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 15
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,685
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224095829
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj mocowania stojący
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 37167 01
nr EAN 4047437418288
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 200
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
nr EAN 4047437418219
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Długość 1 [mm]203
Rozmiar gwintu 1M18x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 195
Rozmiar gwintu 1 14X1.5
Rozmiar gwintu 2 14X1.5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 316 020 0035/HD
nr EAN 4040074209684
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 195
Rozmiar gwintu 1 14X1.5
Rozmiar gwintu 2 14x1.5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 316 020 0034/HD
nr EAN 4040074209660
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 224
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez aktywnego układu kierowniczego
nr EAN 4040074237199
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 223
Rozmiar gwintu 1 18x1,5
Rozmiar gwintu 2 14x1,5
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
nr EAN 4040074237205
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 223
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4060426051983
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 19
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 195,5
Długość 2 [mm] 25
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4060426051990
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 19
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 195,5
Długość 2 [mm] 25
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4060426052003
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]241
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 195,5
Ciężar [kg] 0,859
nr EAN 8435130366672
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 195,5
Ciężar [kg] 0,859
nr EAN 8435130365965
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 224
Ciężar [kg] 0,557
nr EAN 8435130365408
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 223
nr EAN 5413978248346
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM18X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 223
nr EAN 5413978260461
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.